wtorek, 12 sierpnia 2014

Dlaczego wylądowałam w Warszawie

Witam na moim blogu, na którym planuje opisywać moje nowe życie w Warszawie.

Jak trafiłam do Warszawy? Od dłuższego czasu między mną, a moim mężem zupełnie się nie układało. Byliśmy ze sobą chyba tylko ze względu na nasze dzieci. Próbowaliśmy kilka razy ratować to małżeństwo, ale mimo usilnych starań i wielu wizyt na kozetce u psychologa na terapii par, nie udało się wskrzesić naszego dawnego uczucia. Sama nie wiem kto zawinił, ani coś się stało. Chyba po prostu szara rzeczywistość i rutyna dnia codziennego nas przytłoczyła i przez to zapomnieliśmy o podniecaniu ognia naszej miłości. Tak mijały miesiące, aż w końcu doczekałam się momentu, kiedy mąż oznajmił mi, że mnie zdradził. Szczerze mówiąc, nawet mnie to zbytnio nie zabolało. Od razu zdecydowaliśmy się na rozwód za obopólną zgodą, bez orzekania o winie. Jednak wiadomo, że nawet w takich przypadkach, a już w ogóle ze względu na dzieci, warto poszukać sprawdzonego adwokata. Poznań, w którym wtedy mieszkaliśmy to duże miasto, więc znalezienie adwokat od rozwodów nie było trudne. Zdecydowałam się na kobietę, ponieważ miałam przeczucie, że jakoś lepiej mnie zrozumie, szczególnie jeśli chodzi o sytuację z dziećmi. Adwokat na którą się zdecydowałam stanęła na wysokości zadania i dzięki niej rozwód przebiegł pomyślnie i bez komplikacji. Dlatego każdej kobiecie polecam zdecydować się na panią, a nie pana mecenas.

Po rozwodzie stwierdziłam, że chcę zacząć nowy etap w swoim życiu i postanowiłam wraz z dziećmi przenieść się do Warszawy. Niebawem znajdą się tu nowe wpisy, dotyczące naszych warszawskich perypetii. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz